Our Strategy: The Blue Agenda

Blue Agenda määrittelee tulevaisuutemme suunnan.
Stefan F. Heidenreich, Beiersdorf AG:n hallituksen puheenjohtaja

Kuluttajiemme tarpeiden ja toiveiden tunteminen, johdonmukainen tuotemerkkien hallinta ja innovatiivinen tutkimus- ja kehitystyö ovat tehneet tämän päivän Beiersdorfin.  Kuitenkin, yritämme parantaa toimintaamme myös tulevaisuudessa ja kehittyä yrityksenä ja luoda pysyvyyttää. Meidän visiomme on olla ihonhoidon ykkönen meille tärkeillä markkinoilla ja tuoteryhmissä.  Meille Blue Agenda vuodelta 2012 määrittelee suunnan ja sen, miten kohtaamme tulevaisuuden haasteet ja miten saavutamme tavoitteemme.  Tämä strateginen ohjelma auttaa meitä vahvistamaan tuotemerkkejämme, lisäämään innovatiivista voimaamme, laajentamaan läsnäoloamme kehittyvillä markkinoilla ja tukee työntekijöitämme tässä.

Blue Agenda yhteenveto