Tuotemerkkimme

Vahva ja menestyksekäs – Kaikkialla maailmassa

Lähellä käyttäjäänsäIhonhoidon tarpeisiin räätälöidyt tuotteet

Beiersdorfin tuotteet menestyvät kaikkialla maailmassa, koska kuluttajat luottavat meihin. Jotta luottamus vahvistuisi edelleen, investoimme voimakkaasti ihon tutkimiseen ja innovatiivisiin teknologioihin, maailmanlaajuisten ja paikallisten trendien tutkimiseen ja tuotemerkkien yhtenäiseen julkikuvaan kaikkialla maailmassa. Beiersdorfin tuotemerkit yhdistelevät kansainvälisiä trendejä, koska markkinoiden välillä on suuria eroja ja kuluttajat eri mantereilla vaativat ihonhoitotuotteilta erilaisia ominaisuuksia. Teemme laajoja kuluttajakyselyitä ja ylläpidämme paikallisia ihontutkimuskeskuksia ollaksemme mahdollisimman lähellä tuotteen loppukäyttäjiä. 

Yksi tärkeimpiä tekijöitä kansainvälisen menestyksemme taustalla on innovatiivisuus. Tutkimus ja tuotekehitys ovat aina olleet etusijalla Beiersdorfin organisaatiomallissa. Monet kehitystyön tulokset, kuten vallankumouksellinen NIVEA Creme -voide vuonna 1911, ovat muodostuneet maailmanlaajuisiksi standardeiksi.

NIVEA

NIVEA

Tärkein tuotemerkkimme on menestynyt markkinoilla jo yli 100 vuoden ajan ja on tänä päivänä yksi maailman suurimmista ihonhoitomerkeistä.

Lue lisää

Eucerin

Eucerin

Apteekkihenkilökunta, ihotautilääkärit ja kuluttajat kaikkialla maailmassa luottavat Eucerinin lääketieteelliseen osaamiseen ihonhoitotuotteiden kehitystyössä.

Lue lisää

nivea-men

nivea-men

NIVEA MEN -tuotemerkin modernit ja tehokkaat tuotteet johtavat kansainvälistä miesten ihonhoitotuotteiden markkinaa.

Lue lisää

Labello

Labello

Labello merkitsee huulten hoitotuotteita ja on samalla markkinajohtaja useissa Euroopan maissa.

Lue lisää

Hansaplast

Hansaplast

Kaikkialla maailmassa menestyvä tuotemerkki, joka sai aikaan vallankumouksen laastari- ja haavanhoitomarkkinoilla yli 90 vuotta sitten.

Lue lisää